tisdag 17 augusti 2010

Kom igen nu!



Är det bara vi som vill komma igång med träningen så här när höstterminen drar igång? Åsa och jag drog till gymmet för ett pass cirkelträning och vi var tre stycken!!! Alltså bara en tjej till förutom oss. Kanske har inte alla kommit igång efter semestern eller så är det bara att passet inte är populärt. Vad vet jag.
Inte ett speciellt peppande pass idag, men vi fick ju i alla fall köra igenom kroppen ordentligt.
Tänk vad lite träning kan göra. Jag har varit så rastlös och nästan uttråkad idag men när jag körde hem från träningen var jag på ett alldeles strålande humör igen. Hade lite överskottsenergi tror jag!
Jag är väl en rastlös själ som  gärna vill att det händer saker hela tiden.

Kom igen nu FINA bloggisar, nu kör vi igång med höstens träning! Man mår ju bara SÅ mycket bättre!

Har du tränat idag?
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥