tisdag 3 augusti 2010

Redan augusti...

Sommarminnen

God morgon alla härliga!

Nu måste vi ta vara på den här sista sommarmånaden och samla energi inför hösten! Det kommer att behövas för mig. En ny vardag med jobb och dagar utan Hugo kommer bli en stor omställning för oss.
Tänk på att alla dessa stunder du upplever nu kommer att vara härliga sommarminnen för lång tid och kanske kan de få oss att klara den låååånga vintern sen!


På sommaren lever jag lite mer. Det är min tid. Jag är så glad och lycklig att Hugo är med och skapar nya sommarminnen nu.


Du kommer att ge mig mer energi än någonsin, min älskade lilla skrutt!

Ha en bra dag!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Usch, kan knappt tänka mig hur det kommer bli när förskolestarten är här men det kommer förmodligen bli bra det också! =) Men jag förstår helt klart du/ni känner er inför hösten...

    Jättefina sommarbilder på er båda! Din och Åsas blogg är ju en av mina favvos så därför har jag gett er en bloggaward =)

    Kraaam kraam

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥