onsdag 4 augusti 2010

Onsdagskväll


Hej i kvällen!

Tänkte bara smyga in och önska trevlig kväll. Vad har ni för er?
Jag ska strax gå in och ta en lång dusch och sen ska jag krypa ner i nybäddade lakan. Ljuvligt!
Jag kom iväg och tränade ikväll så jag kommer att somna med en skön känsla i kroppen.
Annars har dagen bjudit på en tur i butiker för att småhandla lite inför kommande resa till Falkenberg! Som jag längtar! Jag har hela tiden tänkt att det är länge kvar tills vi ska åka, att det är i slutet av sommaren och nu plötsligt är vi där! Wouaaahhhh!
Handlade på mig en hel del barnmat, T-shirts & byxor till lillHugo och ett par böcker.

Lite coolare mysbyxor med skinn på sidorna. Från KappAhl.

Det blev ju tiptopväder idag. Nu ska jag försöka ta vara på solstrålarna lite bättre bara. Inte ha så mycket fix för mig.

NJUT av kvällen raringar och dröm sött!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. åhh vilka tuffa byxor tänk KappAhl kan även överaska en med tuffa barnkläder ibland!

    Tack snälla söta ni för blog awarden som ni gav mig;-)

    Kram Sofia

    Ps Åsa vi får ta en hel kväll ngn annan gång, det var verkligen typiskt att det blev grönan och sthlm just den helgen...
    Men kanske skulle vi ta en liten tjejkväll framåt hösten med Marie och Therese!!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥