måndag 23 augusti 2010

Måndag!


Mammorna & kidsen i våras

Hej nya vecka!

Den här veckan ska utnyttjas till max! Jag ska ha en riktigt bra sista-veckan-innan-jobb-vecka hade jag tänkt mig. Ska försöka göra några av de saker som jag vet att jag kommer att sakna från föräldraledigheten då jobb är igång igen. Självklart handlar det mest om att umgås och mysa med Hugo så mycket som möjligt, och även med Åsa & Julia som har varit som min familj nu när vi varit hemma samtidigt. Känns nästan lite sorgligt för vi har haft det så BRA!

Idag strålar solen och vi ska börja dagen med ett besök i stadsparken. Sen kan det nog bli en lunch på stan och en latte eller två.

Det här kommer att bli en PERFEKT mändag och start på veckan!

HAPPY NEW WEEK!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥