onsdag 25 augusti 2010



Hej rara fina snälla bloggisar!

Igår bestämde Åsa & jag oss för att ta en riktig vilodag och strunta i träning för att återhämta oss lite. Kände oss lite slitna så det var nog bra! Jag drog ju iväg till frisören så jag fick lite extra lyx. Tyvärr hanns ingen färgning med, så det får bli en annan dag..... Längtar! Men topparna känns fräscha och fina igen. LOVELY!

Kvällen bestod mest av bus för Hugo var helt GALET busig och ville inte sova. Vi skrattade bara vi tittade på varandra. Underbart! Sen kröp jag upp i soffan och läste tidningar för jag har börjat känna av lite magkatarr så jag försökte att ta hand om mig lite.

Idag ska vi träffa bästa tjejerna igen och leka, luncha och umgås! Vi trivs ju så BRA i varandras sällskap (som ni kanske förstått).

Önskar dig en mysig onsdag!
♥♥♥

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥