måndag 2 augusti 2010

Hemma!


God kväll kära!

Nu är vi hemma igen! Kul Åsa med massa bilder. Längtar ju så efter er!
Ja, nu har vi farit runt några dagar till farmorn, farfarn & kusinerna bland andra. Några vänner har vi även hunnit med att hälsa på i farten. Kalas har vi varit på också! Många mil i bil har det blivit. Det har gått så bra med Hugo. Han är ju världens snällaste, även om lång bilåkning inte är det bästa han vet :)

Hugo är det ordning och reda på. Han städar gärna överallt och vill inte vara smutsig :)

♥ Småkusinerna kramas ♥

Nu har jag verkligen ätit upp mig och mer därtill efter magsjukan. Vi har blivit bjudna på så mycket gott!

Tog en promenad i den härliga sommarkvällen nu när vi kom hem, för jag har ju inte rört mig på länge nu. Var så skönt!

Nu sitter jag och njuter av vaniljbullar med kall mjölk som min snälla mami hade bakat och lämnat här som överraskning. Mmmmm!

Hoppas att du har en FIN kväll och att alla har haft en bra start på augustiveckan!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Hej Vad skönt att ni mår bättre. Hoppas att ni får hålla er friska nu. Saknar er och hoppas att vi snart ses. Kram Mikaela

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥