torsdag 19 augusti 2010

Box



Yes!

ÄNTLIGEN är höstens boxningspass tillbaka! Det är nu man förstår att man lever. Nu man förstår hur vi blev vältränade förut. Boxning is the shit! Helt klart VÅR träning! Finns inget pass där vi ger så mycket och blir så vansinniga som på boxningen :)

Det känns skönt i hela kroppen. Nu har jag fått ut all överskottsenergi jag samlat på mig och jag kommer att sova så gott i natt!
Självklart har jag fyllt på med bra återhämtningsmat efter passet. Annars inga resultat!

Det blev förresten några timmar på Skojlandet idag till Hugos stora glädje!

Helt omöjligt att få en bild som inte blev suddig. Det gick snabbt i svängarna!

Det bästa som finns är att se när han är så glad och nöjd och när skrattet bara bubblar!

Jag är också HELNÖJD med den här torsdagen!

SWEET DREAMS!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥