torsdag 26 augusti 2010

GODKÄND!


Hugo & Morfarn

Idag fick Hugo en spruta och blev läkarundersökt och han var så FIN och frisk :)
85 cm och 11,6 kg. Lååång kille!

Sen när jag åkte till jobbet så fick han vara hos sin morfar. De trivs ihop de två. Jag är så tacksam och GLAD för att jag har mina föräldrar bara några mil ifrån så att de kan hjälpa till så mycket när saker måste fixas och Hugo inte kan följa med. Som igår kom de och var barnvakt när jag drog iväg och tränade. Det är guld värt! De tycker nog att det är rätt skoj också att få vara med lilla gosungen!

Familjen & vännerna är ju faktiskt det VIKTIGASTE i livet!

♥♥♥
 

1 kommentar:

  1. Såå bra skrivet nästan som om det kom från mig hihi!
    Familjen och vännerna är det absolut bästa man har i livet och dem ska man ta vara på;-)

    Kramar Sofia

    Ps Hoppas allt blir till det bästa på jobbet!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥