tisdag 31 augusti 2010

Redo för vargavinter

Tjohoo, det är tisdag!

Igår hade jag och BÄSTA mamma en shoppingdag så nu är jag och Hugo rustade för hösten. Eller, ja, det är MASSOR av saker jag behöver, men lite nytt i garderoben blev det! Hugo fick bland annat en urmysig mössa från Polarn & Pyret. Det är det sötaste jag sett. Han ser ut som en liten björnunge i den :) Så nu klarar han av en vargavinter!
Han blev som vanligt superbusig efter ett tag och sprang runt och skrattade så då var det dags att åka hem. Även på grund av att han ramlade och slog upp läppen i golvet, men det är sånt som händer de små ibland. Det gick bra sen i alla fall!

Minibjörnen

Ja, och ett träningspass blev det också så dagen blev fulländad. Men ja, jag håller med dig Åsa, det var UNDERBART att få träna på en härlig strand i sommar!

Idag blir det en lunch med vännen Jenny på stan och sen får vi se vad vi hittar på. Jag har verkligen nedräkning till jobbstart nu så vi måste passa på att träffa vänner, luncha, fika, busa, leka och allt vi inte kommer kunna göra på dagarna sen. Jag kramar extra länge på Hugo nu för jag vill att han ska känna att han är det BÄSTA jag har!

♥♥♥
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥