söndag 22 augusti 2010

Rynkor


Hej solstrålar!

Det här året har jag plötsligt upptäckt små rynkor kring ögonen som inte varit där tidigare. Jag har märkt att så lite sömn som jag fått sedan Hugo föddes sätter sina spår. Men framför allt är det skrattrynkor jag fått! För så mycket lycka Hugo har gett mig och som vi skrattat! Jag har verkligen levt till max och vad gör det att man missar lite sömn då? Det är värt det! Visst har jag suttit och sovit en del dagar och varit så trött så att jag knappt vet vad jag gör, men så mycket glädje jag fått tillbaka. När jag tänker på det och släpper min fåfänga en stund så spelar inte en liten rynka så stor roll längre.....


Jag älskar dig så att jag nästan går sönder goa lilla kille!

Visst behöver vi lära oss att tänka på våra små skavanker på ett positivt sätt?! Jag är nog själv riktigt dålig på det. Men jag gjorde ett försök idag.
Gör det du också!

Ha nu en SKÖN söndag!

♥♥♥
 

1 kommentar:

  1. Men heeeeej nu trillade jag in till er! Vilken fin och härlig blogg ni har;)Så mycket kul läsning och fina foton;) Här måste jag hänga med=)

    Kram från
    Adela

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥