fredag 27 augusti 2010

Underbara helg!


Dagens tuffaste Hugo har skinjacka från Lindex och cool mössa från Geggamoja. Resten av hans outfit är från H&M ;)

Hej FREDAG och välkommen helg!

Ja, igår satt jag och mofflade i mig glass direkt ur paketet och var rätt låg faktiskt, men idag är det nya tag som gäller! Min allra första barndomsvän Helena och hennes lilla Hilda kom och livade upp min dag!
Sen fick Hugo åka till sin mormor & morfar och jag har tränat Body Pump. Var precis vad jag behövde faktiskt! När jag satte mig i bilen efteråt kändes allt så mycket bättre.
Pass nr 3 - check!
Nu har jag fixat lite plockmat som blev perfekt efter-träning-mat. Pappan är på festlighter och för mig blir det fredagsmys med ny obläddrad inredningtidning (älskar det!)

Önskar dig en FABULOUS fredagskväll!


Hugo fredagsmyser i mormorn & morfarns soffa och visar vilken liten liten busunge han är! :)

♥♥♥
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥