torsdag 26 augusti 2010


God kväll sweeties!

Idag är en riktigt regnig och tråkig dag. Inte blir det bättre av att man känner sig lite ledsen och besviken över vissa saker. Jag har haft ett viktigt möte på mitt jobb dag och jag har verkligen känt mig SÅ laddad för att bli en working girl igen, men nu känns det inte lika motiverande längre....
Ja, ja, jag ska inte gräva ner mig, det kanske kan bli jättebra! Jag ska försöka få tillbaka min positiva inställning som jag hade tidigare och försöka att göra det bästa av situationen.
Vill inte säga så mycket mer än så, men det är tufft för företag i dagens klimat och omorganisationer och förändringar måste ske förstås.
Självklart är jag väldigt tacksam för att jag har ett bra jobb att gå till och att jag har helt fantastiska kollegor, men jag har så mycket idéer och kreativitet inom mig nu som jag kanske inte får utlopp för nu.....om jag inte flyttar till USA eller Kina.....

Nej, imorgon rycker jag upp mig igen, jag lovar! Jag ska gå in för att göra ett bra jobb så får vi se var det leder.
Men ikväll tillåter jag mig själv att krypa upp i soffan under en filt, äta glass och gråta en skvätt. Sen ska jag vara på tipptopp-fredagshumör igen när jag vaknar!
♥♥♥
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥