lördag 7 augusti 2010

Packning pågår!


Fint från DAY HOME

Lördagskväll!

Ja, den här lördagen ägnas åt packning inför vår BLONDETTY-semester! Nu drar vi till Falkenberg och så bra vi ska ha det! Det är mycket som ska med så det känns som att jag grejat hela dagen.

Vår semesetrpartylåt blir som för många andra denna sommar "Natteravn" med Rasmus Seebach!
Danskar kan de! Tycker att de blir mer och mer i framkant både inom, design, mode och musik bland annat. Danskarna är heta nu, här och internationellt!
Jag gillar dansk design och inredning. Det brukar kännetecknas av produkter som är trendkänsliga, snygga och vackra. För mig handlar det även om renhet och enkelhet som tilltalar.

Mer danskt från Tine K Home

Måste öva att lyssna på danska nu tills jag börjar jobba för jag har många danska kollegor och är i Danmark då och då. Så mycket Rasmus får det bli :) Klicka och lyssna!

Nu, tillbaka till packningen!

Hoppas att du har en FAB lördagskväll och att den är lite mer festlig än vår!

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥