tisdag 27 juli 2010

Fullt upp!

Nybroviken förra veckan

Hej finingar!

Ja, här rullar dagarna på i full fart och vi njuter av
S E M E S T E R !
Känns som att vi packar in och ut i bilen hela tiden, men det är väl så det ska vara på sommaren?! Vi har så mycket vänner som vi vill hinna träffa så varje dag är verkligen planerad. Så hemma vid datorn är jag inte så mycket nu så därför blir det inte lika flitig uppdatering här....

Soligt!

Idag har jag varit hos vännen Emma som bjöd på marängsviss! Mmmmm vad gott! Mycket frossande blir det! Hela hela tiden. Varje dag. Mamma säger att jag är så fin när jag är rund i ansiktet.....Hmmm... :)

 I helgen firade vi bästa storebrors födelsedag. Köpte bland annat ett stort härligt badlakan på Ralph Lauren till honom i Stockholm. Ja, Stockholm ja. Nu har jag några bilder att bjuda på. Laddaren är funnen så nu kan jag fota på som vanligt igen!

Vi hade så skoj på Grönan!


Stockholm är extra fin på sommaren!

Här sov man gott!

Ja, kanske är det dags för sängen snart, men nu sitter jag och myser med en kopp te och ungefär 100 smörgåsrån (är beroende :) så sömnen får nog vänta lite....

Dröm sött rara!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥