söndag 11 juli 2010

Vår utekväll!


Hej rara!

Idag har jag haft en ganska seg söndag, dels på grund av gårdagen och dels av värmen. Vilken hetta! Men jag klagar inte för jag har längtat så efter värmen!

Vi hade ju som sagt en utekväll med tjejerna igår. Vi var först på en förfest där jag nästan inte kände någon, men vi hade trevligt med grillning, tårta & drinkar i massor! Väl ute så tog jag & Åsa en drink på Ritz, men det var så dåligt med folk där så vi gick till Strömpis där resten av tjejerna var. Det var skönt att gå hem sen i den varma natten. Tänk att man kan gå i klänning mitt i natten utan att frysa. Tänk om det kunde vara så alltid!

Lite pics från gårdagen:


Ju längre kvällen går, desto bättre blir korten, ha, ha.....


Jag hade jättelockigt fint hår tidigare på kvällen, men lockarna försvann :(
Någon som har tips på en riktigt bra produkt som får lockarna att hålla?

Vi bjuder på fler bilder från lördagen imorgon!

Antar att det är många som kollar fotbollsfinal nu! Har det på i bakgrunden så att jag kan kolla till lite ibland. För er som inte gillar fotboll så visas Ghost på TV4. Uj, uj, uj, vad de drejar nu.... ;)
Ska ta något gott att äta och bara mysa här för mig själv.

Ha nu en soft söndag alla fina!
♥♥♥

5 kommentarer:

  1. Hej finingar!
    Det ser ut som om ni hade en riktigt bra kväll igår;-)
    Och snygga som sjutton var/är ni!

    Kram på er//S

    SvaraRadera
  2. VIlka snyggingar:) Såg någon vimmelbild på Cityguiden på er:)

    Ja nu är det riktigt svettigt, man vet inte vart man ska ta vägen.Pust!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ni är ju alltid partypinglor! Lite snyggare bara igår. Själv pinglar jag inte alls...Är nog mer intresserad av krukan bakom på smoothies bilden, var har du hittat den?

    SvaraRadera
  4. Ni är alltid snyggaste mammapinglorna. Lite snyggare igår bara... jag pinglar just inte alls, mer intresserad av krukan bakom på smoothies bilden, var hittade du den?

    SvaraRadera
  5. Jag så är korkad, skickade nog två snarlika kommentarer, jag ska ju inte hålla på med sånt här!! Bo i skogen, långt från datorer o dyl!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥