torsdag 8 juli 2010

HAPPY torsdag!



God morgon FANTASTISKA sommardag!

Hos oss pågår morgonfix för vi ska dra iväg och titta på lite djur och roa oss med lite andra saker. Det var inte helt fel att starta morgonen med en stor SMOOTHIE gjord på färska jordgubbar! Underbart gott! Självklart med en massa tillbehör för frukost är det bästa!

Tänk vad härligt det är att man nu kan sitta ute och njuta av sin frukost och det är VARMT ute! Jag fullkomligt ÄLSKAR den här årstiden! Den gör mig lycklig och solen ger så mycket energi!

Önskar er sweeties en strålande sommardag!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Älskar smoothie, har funderat på i en kvart om jag inte ska göra mig en sådan godbit när mannen vaknar till liv ;-)Nu MÅSTE jag efter att ha sett bilden!

    SommarSverige är underbart, det gäller att tanka energi för resten av året denna årtstiden.

    Ha en bra dag,
    kramisar!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥