söndag 4 juli 2010

1 JULI


 Vilken härlig helg vi har haft. Vi började den med att fira mamma på hennes födelsedag. Alla barnbarnen var med.
Emil, Julis, Nina och Johanna

Vi hittade såpbubblor i källaren som barnen lekte med




Det tog ett tag innan bubblorna blev stora. Vi trodde att såpan var för gammal, tills min smarta svägerska läste på burken "fungerar bäst vid kallt väder", vi provade lite senare på kvällen och ni ser ju resultatet.

Annars har det mest varit sol och bad i helgen. Lördagen spenderade jag tillsammans med min bror och hans familj. Idag har det också blivit bad. Julis älskar att bada. Det går nästan inte att vara hemma för det är alldeles för varmt. På eftermiddan badade hon i minipoolen här i trädgården
Det var svårt att låta bli poolen när vi badat färdigt

Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på. Nu ska iallafall jag gå och lägga mig.
God natt!

2 kommentarer:

  1. Oj vilka bubblor...
    Jag får nog bjuda hem dig på barnens kalas så att du får showa lite:-)

    Hoppas du får en fab dag!

    Kramar Sofia

    SvaraRadera
  2. vilka härliga bilder! å såna där såpbubblor skulle n&j älska :P

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥