lördag 24 juli 2010

Hemma igen.....


Rummet på Radisson

Hej fina bloggisar!

Det märks att det är semester även i bloggvärlden. Många uppdaterar inte lika flitigt och så heller inte vi....
Vi är nu hemma från Stockholm och har haft det urbra! Klockan ringde alldeles för sent på avresedagen så det var bara att slänga ihop det som skulle med och naturligtvis kom inte kameraladdaren med..... :( Så kameran var bara med första dagen. Problemet nu är att jag kan inte hitta laddaren någonstans här hemma så jag får bjuda på lite bilder när den är återfunnen.

Hotellet har perfekt läge!

Vi bodde perfekt på Radisson Blu Strand Hotel  och hade fantastisk utsikt över Nybroviken och nära till allt! Hann med massor under de här dagarna! Grönan, Skansen, NK, Stureplan, Strandbryggan, Hasselbacken, Tures, båttur och en del vin..... ;)

Jag sprang även till den härliga barnbutiken SPRALL på Östermalm precis när vi skulle åka hemåt, men var så stressad så att jag inte shoppade något.

Åh, vad jag älskar Stockholm, men jag trivs nästan överallt faktiskt!

Nu ska jag softa lite och ta en lugn lördagskväll. Nu i helgen invaderas vårt område med 15000 orienterare från hela världen! Kul att det händer lite!

Hoppas att ni har en FAB lördag!
♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Härligt, då hörs vi snart igen ! ser fram emot bilder från huvudstaden =) kram Fröken M

    SvaraRadera
  2. Alla dessa orienterare, ja..

    Låter som att ni bor på Sörbyängen precis som jag? ;)

    Kraam /Miia

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥