måndag 5 juli 2010


Blivande brandman?

När vi kom tillbaka från Loka så åkte vi raka vägen till sommarstället och fortsatte att njuta av den soliga helgen! Vi badade, grillade och åkte båt och hade det hur bra som helst!

Jag anser mig ganska bra på att köra bil, men att backa kanske inte är min starkaste sida :)
När vi skulle åka hem upptäckte vi först att bagageluckan var öppen så jag var tvungen att backa tillbaka för att se om vi tappat något. Jag fick ett galet skrattanfall och hamnade lite fel.....

Håller på att dö av skratt om ni undrar vad jag håller på med...

Ja, ja, det kan väl hända även den bästa, ha, ha!

Nej, nu ska jag se om vi har något gott att äta och sen försöka komma i säng. Vi har haft några tuffa nätter nu så jag har rejäl huvudvärk nu. Har i alla fall haft en skön stund i frisörstolen idag så nu är jag fin i håret. Så skönt!

Önskar er en god natts sömn och hoppas på det själv också.....

DRÖM SÖTT!
♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Haha...vilka härliga bilder! Det där hade lika gärna kunnat hända mig! ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Haha, här har du en till som är usel på att backa:) Framåt går det bra med backa och parkera är mina svagheter trots att jag älskar att köra bil. Konstigt nog var jag dock grym på fickparkering på körskolan...haha

    Vad härlig helgen såg ut på Loka. Skönt med lite mys och komma bort lite.

    Sköt om er!!! KRAMAR

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥