onsdag 31 mars 2010

Påskpresent


Påsken står för dörren och jag vill önska alla er påsklovslediga en riktigt härligt och skönt veckoslut! Vi hoppas förstås på lite härlig vårsol också!
Hugo har fått fina påskpresenter från min kära kusin på posten. TACK snälla omtänksamma du! Han får öppna dem på påskafton så jag får ringa och tacka ordentligt när ni är hemma igen från Hong Kong.

Javisst, vissa får ju en lite mer spännande påsk! De ska hälsa på dottern Sophie som pluggar i Hong Kong. Vilken häftig resa de kommer att få! Det som är bra är att andra dottern Towe antagligen kommer hit i helgen. Hoppas hoppas!

Nu tar vi och laddar för en skön påskhelg tycker jag! Det behövs. Förstår inte varför jag känner mig så sjukt trött. Kan man verkligen påverkas så av att ställa om till sommartid...?
Eller är det ett års sömnbrist som gör sig till känna...? Hmmm...

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥