lördag 13 mars 2010

Schlagerlördag!

Äntligen är det schlagerfinalslördag! Självklart kollar jag ikväll och har bunkrat upp med ännu mer glass för det är mitt bästa bot mot förkylning :)
Jag tycker att det aldrig tidigare har varit så svårtippat om vem som tar hem segern. Eftersom det är så många ballader så kan rösterna kanske ta ut varandra, men jag tror ändå att Anna Bergendal har stor chans. Om det nu är en nackdel att det är många ballader så kanske Timotej kan dra vinstlotten eller Erik?
Den som jag gillar allra bäst är i alla fall den här killen:
Tycker att han är SÅ proffsig och grymt bra, men jag tror inte på en seger för honom dock...
Måste bara köpa hans platta som kommit ut i dagarna!
Vem tror ni kommer att vinna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥