söndag 21 mars 2010

Dagen efter


Söndagen här och jag har en bra känsla i kroppen idag efter en supertrevlig kväll igår! Känns som att jag tankade massor med energi! Mikalea som tidigare var min kollega och träffade varje dag, gör nu karriär i en annan stad så det är SÅ skoj nu när vi träffas då och då och får vara "som vanligt" och prata av oss. Hon är verkligen en riktigt FIN vän!


Maten på Amano var helt gudomligt god! Perfekta viner till också!
Det blev helt enkelt en strålande lördagskväll. När vi kom hem hade både barnvakterna (mormorn & morfarn) och Hugo slocknat :)

Det här åt jag:
Grillade färska pilgrimsmusslor med len agrumipanacotta och frisk apelsinsabayonne

Halstrad dagsfärsk Hjälmargös med ricottafyllda pastakuddar, sauterad savoykål och rosa Ferrariskum

Amano´s chokladtriologi. Len Vitchokladmousse, Toscansk Amedeiganache med vaniljparfait och ljuvlig tryffelterrin

Snart väntar vi besök av storebror så det blir en bra söndag också!
Hoppas att du har haft en lika bra helg som jag!

Lördagens outfit. Skinn & rosa!
Ha en skön söndag trots snö och trist väder!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Ferrariskum var något nytt:)

    Har nog aldrig sett en människa som klär så bra i rosa som du gör, verkligen din färg. Hur fint som helst.
    Kul med en lyckad kväll:)

    Usch för snön idag jag som trodde att den skulle vara borta nu men men...

    Hoppas att du får en fin vecka.

    Kram Madeleine

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥