torsdag 18 mars 2010

Soft kväll

Ja, här sitter jag mest och chillar i soffan. Hade planer på träning idag, men jag kom aldrig iväg. Tror att jag måste kika lite på mina egna motivationstips för träning som jag skrev en gång här i bloggen för nu tryter den faktiskt lite. Tror att det mest beror på att jag inte tränar så mycket med Åsa nu eftersom hon är i full gång att ladda upp inför Göteborgsvarvet. Vi är en grym duo i gymmet annars, så jag saknar henne där...
Men det är bara att rycka tag i sig själv nu för undanflykter kan man alltid hitta. Förra veckans förkylning sabbade den motivation som jag faktiskt hade då jag kände att jag började komma igång. Nej, nu är det dags för en uppryckning!
Men kvällen går i lugnets tecken för vila är ju också viktigt :)
Lilla skrutten sover nu efter en helt galen kväll. Han har varit så busig och skrattat som aldrig förr. Tänk om man hade den energin...
Hoppas att du har en MYSIG kväll!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥