söndag 7 mars 2010

Får jag vara med i Alcazar?

Dansade loss lite hemma för att ladda upp för schlagerlördag :)
Visst skulle jag platsa i Alcazar, ha, ha?!

Vilken riktigt rolig lördag det blev igår! En helt okej "andra chansen" och en supergod middag på Wongs! Jag hade ju hoppats på att Alcazar och Neo skulle gå vidare till globen så att det blir lite drag i finalen, men så blev det ännu en ballad....

Hugo och jag var ute och åkte lite pulka tidigare på dagen i det underbara vädret!
Idag har jag slökollat lite på alla duktiga skidåkare som åkte Vasaloppet. Det ser så härligt ut att åka! Har inte varit ute i spåret en enda gång i vinter. Inte på flera år faktiskt...
Hoppas att ni har en skön söndag alla härliga! Nu känns det väl ändå att våren är på väg!
♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Fin väst! Önskar att jag hittar någon liknande. Är den ny?

    Låter som du hade en finfinlördag!

    Vi har kommit iordning hyfsat i nya lägenheten, det är härligt att ha nära till jobbet. :-)

    Ha det toppen! KRAM

    SvaraRadera
  2. Du är ju given i Alcazar, fast nu kanske det är bättre att satsa på en duett med Darin eller Jöback kanske. Annars blir det svårt för dig att vara med i Globen...haha

    Skoj att ni också fick en bra Schlagerlördag, nu är det som sagt bara att invänta nästa helgs final:)

    Hugo är så söt att man bara smälter.... precis som snön säkert kommer göra snart med tanke på den härliga vårsolen som börjar visa sig. helt underbart väder och man vill vara ute hela tiden..

    Ha en mysig kväll nu. Kramar

    SvaraRadera
  3. Tessi: Tack för komplimangen för västen! Den är flera år gammal så den finns nog tyvärr inte nu.
    Kul att ni kommit iordning i nya staden och lägenheten! Kram!

    Madde: Ja, vi kanske kan bilda trio med Darin. Då blir vi ju lätt nya Alcazar, ha, ha!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥