onsdag 17 mars 2010

Vårkänslor!

Visst är det fint med ranunkler?! De är så enkla och vackra....och romantiska! Det är ju högsäsong för dem nu på våren så passa på att njuta av dem!

Nu när solen återvänder och dagarna blir allt ljusare och längre så känner jag hur energin vaknar till liv och jag känner mig så glad! Nu är det faktiskt underbart att se hur snön smälter mer och mer för varje dag och visst börjar man väl få lite vårkänslor? Våren är i alla fall på god väg och det är så härligt att veta att man har hela våren och sommaren framför oss nu! Helt underbart känns det för jag är en riktig sommarmänniska! Älskar sol & värme! Då mår jag som bäst!

Idag har jag och Hugo njutit av solen och varit ute mycket. Morfarn kom hit också så Hugo fick en lång tur i pulkan. Nu ska jag gå och fixa middag!
Ha nu en riktigt bra onsdagskväll!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Härligt med vårkänslor! Än är det kallt här, men snart så åker vårskorna fram. :)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥