torsdag 11 mars 2010

Leila är min köksgudinna och vad glad jag blev när jag såg att hon ska släppa en ny kokbok i maj! Uppföljaren till storsuccén "A piece of cake" som jag tror var och varannan tjej har i sin receptsamling hemma. I nya boken ska hon bland annat lära oss att göra surdegsbröd, hembakad pizza och egen pasta från grunden. Samtidigt får vi massa goda recept såsom pannkakor, våfflor, cheesecake och american pie både för vardag och fest.
Låter väl inte helt fel, eller vad säger ni?

2 kommentarer:

  1. vilket härlig blogg ni har. En bra blandning av allt möjligt. :)

    ha en mysig fredag, kram på er.

    SvaraRadera
  2. Åh Leila är en storfavorit hos mig också! Jag ska spana in hennes bok, tack för tipset.

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥