fredag 5 mars 2010

Den här fredagen har varit alldeles strålande bra hittills! Har varit och myst med en liten liten bebis som var så go och söt! Jag glömde såklart kameran fast jag ställt den vid dörren så jag får fota lilla Hilda en annan dag. När jag kom hem hade jag planer på en promenad, men jag kom ingenstans med barnvagnen eftersom det inte är plogat överallt här hemma. Så Hugo fick sova ute en stund och jag gick in och det kändes inte kul att vara inne en sådan här dag. Så kanske får det bli en pulkatur snart! Jag har ju längtat så mycket efter den här solen!
Härligt med fredag och en hel helg framför oss, eller hur?! Ladda för fredagsstämning nu!
Kram

1 kommentar:

  1. Jag slog till på dom rosa Conversen idag:) Älskar dom redan och då dom vita är favortiter på våren så lär nog dessa också bli det. Helt perfekt rosa färg:)
    Fick med mig en matchande lite tunnare halsduk i rosa/vitt från Boomerang också, ska det matchas så ska det.

    Hoppas att ni får en bra helg. Kraam

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥