torsdag 4 mars 2010

De här urcoola jeansen från Lindex blev Hugos idag! Tur att han har så snälla morföräldrar när mamman är fattig :)
Ja, idag har jag flängt runt som vanligt så jag är faktisk helt slut nu! Men det har varit en bra dag med en tur på stan, fika, träning och en träff med Emma ikväll. Schlagerfebern har verkligen slagit till i Örebro nu och det var schlagershow på stan. Jag ser verkligen fram mot "andra chansen" på lördag!
Men nu längtar jag bara efter en lång dusch, en kopp te och ett gäng tidningar i soffan! Om jag inte somnar först...

1 kommentar:

  1. Tror faktiskt att jag såg din Hugo på stan tidigare idag. Vi gick förbi en cool liten kille nerbäddad i en Bugga som kördes av en typisk "morfar" med en likadan overall från Lindex som Filip har. Om det nu var Hugo så tror jag han får bli Filips stilförebild. Måste tuffa till honom lite nu när han snart är två månader. No more babyblått!

    Snart Andra chansen för oss båda! Jippi!! Kraam

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥