onsdag 10 mars 2010

Onsdag!

Så var det onsdag då! Lillskrutten verkar må lite bättre, men natten var jobbig. Men vi är på strålande humör ändå! Jag mår verkligen bra av vår, värme (hoppas på ännu lite varmare väder snart) och sol!
Ikväll blir det schlagerspinning så att man blir riktigt laddad inför finalen! Det här blir ju en riktigt bra träningsvecka känns det som, men imorgon ska jag ha en välförtjänt vilodag.

Inte fotat idag så jag bjuder på en bikinibild från Thailand som jag hittade på pappas dator :) Tänk vad härligt med en drink i solen! Inte i riktigt samma form nu kan jag säga.....:)

Idag har jag bland annat träffat kompisen Emma och nu är jag hos föräldrarna men nu måste jag packa ihop oss och dra vidare!
Önskar trevlig kväll!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Vilken tvättbräda:) Måste ligga några timmars träning bakom den eller väldigt bra gener...haha

    Vad skoj med schlagerspinning, trodde att F&S också skulle ha ngt den här veckan. De brukar ju köra på vissa teman ibland, men icke.
    Fick i alla fall spinna till Alcazars låt idag och oj vad benen trampade på då:)

    KRAM

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥