torsdag 11 mars 2010

Vårdcentalen i ett nötskal!

Just det, läkarbesöket. Jag förstår faktiskt inte varför jag ska behöva betala pengar för att få en remiss. Det tog bara någta minuter hos läkaren idag och allt han sa vara att han skulle skriva en remiss till handkirurgen för att se om de ska operera mina händer. Men...men...jag har hört att man testar med skenor och kortisonsprutor först fick jag fram i förskräckelse. Men han trodde på operation så jag hoppas att kirurgerna har något annat förslag än det...
Jag visade även min rygg för honom och berättade att jag fortfarande har problem med ländrygg/bäcken efter graviditet och förlossning. Det känns som att något hamnat fel. Men han sa att jag skulle vänta och se om det blir bättre. JAHA! Ska det inte räcka med att vänta över ett år?! Men det sa jag såklart inte utan gick snällt därifrån.
Jag neg nästan också.

1 kommentar:

  1. En till här som dragit på sig en förkylning under dagen, har nyst konstakt här ikväll:(
    Hoppas att du blir pigg snart.

    Usch ja för Vårdcentralen, känns ofta bara som en onödig mellanhand för att få hjälp vidare. Vad har du för problem med händerna? Lät otäckt:(

    Mysigt med Naturens Hus lunch. Miljön är ju så mysig där,sommar som vinter.

    Kram kram

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥