torsdag 11 mars 2010

Ett steg närmare Alcazar...

Min vinst

God morgon torsdag! Schlagerspinningen igår var så sjukt rolig! Längesedan jag fick en sådan adrenalinkick! Inströktörerna var helt fantastiska med rosa boa och paljetttoppar. På dessa specialpass så har de alltid lite happenings och tävlingar. Tävlingen vara att sjunga och skråla högst och bäst till en schlagerlåt. Gissa vem som vann? NATURLIGTVIS vann jag den, ha, ha! Jag kan min schlager och har tydligen inget emot att sjunga högt på en spinningcykel inför 25 andra :) Ja, passet igår gav mig en rejäl dos av energi!
När jag kom hem fyllde jag på med massor av mat såklart. Jag är alltid väldigt noga med att få i mig bra mat både före och efter träning för att inte bryta ner kroppen. Jag vet att jag låter väldigt präktig, men jag tycker att det är viktigt att ta hand om sig. Så måste jag ju fortsätta med min präktiga image efter gårdagens utvik, ha, ha, ha! (Åh, jag hoppas verkligen att min ironi i det jag skriver ibland framgår).
Idag laddar jag om och vilar från träning!

Ta hand om er!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Congrats!!

    Ja du måste bara svänga förbi Brogrens någon dag! Helt underbart ställe och jag blev helt kär! Underbart fikabröd och supersnyggt inrett i sann Leila Lindholm anda med vitt och pasteller =) Väldigt smakfullt och jag får för mig att det är precis din stil med tanke på det jag sett här på bloggen. Det enda negativa är trappen vid entrén men vi hjälptes åt och bar upp vagnarna så det gick bra ändå =)

    Babysång låter jättemysigt så det måste vi nog testa innan vi drar igång med babysim. Har ni gått på OP? Vi tillhör egentligen Mikael men vi var på OP:s Öppna förskola här i måndags.

    Kraam kraam

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥