tisdag 23 mars 2010

Fröken Brogrens veranda

Min Hugo
Jennys Filippa

Idag har vi haft en jättemysig dag på "Fröken Brogrens veranda".  I samma lokal som fiket finns en inredningsbutik med urfina saker! Vi gick runt och drömde om allt som fanns där!
Det fanns hur mycket gott som helst att välja på och jag åt en stor smörgås med chèvre och fikonmarmelad och sen kunde vi förstås inte låta bli bakelserna och kakorna efter det!

Hugo, Jenny & Filippa

Kände redan på fiket att jag var yr och hade huvudvärk, så jag hällde i mig mängder av kaffe, men det gjorde bara saken värre. När jag åkte hem kunde jag knappt köra för att jag mådde så illa och var yr och huvudet bara dunkade. Så jag körde raka vägen till mamma & pappa så att de fick ta Hugo och jag la mig i ett mörkt rum och tog ett par tabletter och försökte att inte röra mig. Efter ett par timmar kändes det i alla fall lite bättre så att jag kunde gå ur sängen. Socker och kaffe är alltså inte det bästa botemedlet mot migrän eller vad det nu var!

Kvällen blev desto bättre då vi fick åka och bada med Hugo. Han var överlycklig som vanligt!
Hoppas att din tisdag har varit bra!
Sov gott!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥