tisdag 30 mars 2010

Tuffing!

Hugo var vårfräsch igår i randigt och skinnjacka. Snyggt va? ;)

Hallå soooliga tisdag! Vilken härlig dag! Hugo ligger ute och tar en nap, men jag får skämmas för jag har knappt varit ute idag. Tanken var att jag skulle träna och Hugo skulle leka på Club Mini, men han hade ingen större lust att vara där idag så det blev bara träning i 20 minuter för min del. Kändes lite meningslöst, men så går det ibland. Känner mig trött idag men kanske kan jag piggna till om jag sticker ut nosen i solen en stund. I kväll ska vi på babysim som vanligt. Där kommer Hugo att trivas desto bättre!

Ha nu en strålande FIN dag!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Hugo är nog den sötaste och tuffaste lilla kille jag sett. Tänk han om sådär 20 år då kommer mamma få hålla hårt i sin gosse när tjejerna står på rad:)

    Jag var hos den blonda Mia på Unikt, hon som äger salongen. Du hade varit hos Angelica va, eller minns jag fel?

    KRAM KRAM

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥