lördag 13 mars 2010

En dag på stan...

Hugo har det bra!

Idag har vi tagit en tur på stan med Jenny och de små! Mycket trevligt! Java var fullt idag så vi käkade en god lunch på Njuta istället.

Jennys lilla Filippa och storasyrran Ellen var med på Njuta! (bilden hamnar åt fel håll!)

Jag gick även in och provade de rosa conversen som jag skrev om tidigare, men tyvärr var det något jag inte riktigt gillade med modellen. De kändes inte lika bra som mina vita så jag ska fundera ett tag till. Trist när man föreställt sig dem helt perfekta så är de inte det.
Dagens ilandsproblem...
Så shopping blev det dåligt med, men en supermysig dag med härligt sällskap!

Önskar dig en FAB lördagskväll!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Synd att inte Salem vann men det var verkligen svår tippat ikväll då alla nästan var värdiga vinnare. Spännande var det allt:)

    Så du fatsnade inte för de rosa conversen, kan det bero på att dom som "pekar" lite uppåt fram till...haha. Vet att jag störde mig på ngt sådant när jag provade mina men jag gillade dom för mkt för att låta bli.

    Nu blir det sängen här så denna dumma förkylning ger med sig. Hoppas att du är piggare. Kram

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥