tisdag 9 mars 2010

Tisdagsmorgon!

God morgon tisdag!
Jag tar hand om en liten sjukling här hemma. Skrutten blev dålig redan i helgen så nu pysslas han om så mycket det bara går! Nu tar han en liten nap i friska luften för det kan ju inte skada!
Igår hann jag med ett pass body combat. Skönt eftersom det var många dagar sedan jag tränade nu. När man kikade runt i salen så såg man väldigt många tjejer i rosa träningslinnen (inklusive mig själv). Syns att det börjar bli vår. Hittills har det mestadels varit svart som gäller i träningssalarna. Härligt med lite färg tycker jag!
Idag får vi nog också hålla oss hemma så att Hugo blir bra. Tyvärr kan vi ju inte simma ikväll då, som vi gillar så mycket.
Hoppas att DU mår bra och håller dig frisk. Önskar dig en fantastisk dag!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥