onsdag 24 mars 2010

Tacksam

Hugo brukar se betydligt gladare ut än såhär men han var ju bara för söt på det här kortet...

Hej mina vänner! Idag har Hugo & jag en riktig innemysardag. Lilla skrutten har röjt hela dagen vill jag lova. Han verkar ha haft riktigt kul med sina leksaker och allt annat han hittar att undersöka.
Jag tror att jag har full koll på honom, men så är tydligen inte fallet. Jag har just hittat dinosaurier bland slevarna, babyvakten i grötlådan, min hårborste i toaletten (!) och nyss när jag plockade ur diskmaskinen låg det en diskad fjärrkontroll där i. Som tur var en vi inte använder...
Kul att det händer lite här hemma :)


Pratade med Vivi förut och barnen, eller ja, hela familjen har varit sjuka av och till i tre veckor nu så jag tyckte så synd om dem. Stor krya-på-er-kram till er! Är verkligen så tacksam att Hugo än så länge klarat sig så bra från sjukdomar. Man ska verkligen vara tacksam för friska barn. Vivi och jag pratade om de stackare som har betydligt värre sjukdomar och måste leva med det varje dag. Nej, man ska vara tacksam och ta vara på varje dag!


Är också så tacksam som har föräldrar som ställer upp så mycket och som till exempel igår kunde ta Hugo när jag inte mådde bra. Inte alla som har den hjälpen.

Ta hand om varandra nu och njut av din dag!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥