lördag 13 mars 2010

Brandtjejen och lilla brandkillen!

Hej lördag!! Hoppas att er helg har startat strålande bra och att ni är laddade för kvällen vad ni än hittar på!
Det blev i alla fall lite äventyr för Hugo igår. Det kanske blir en brandman av honom i alla fall...
Jag tycker om atmosfären på brandstationen. Har varit där sedan barnsben med pappa och igår träffade jag även min barndomsvän Stefan där som jag lekte med när jag var liten och våra pappor släckte bränder :) Nu är han också brandman!
Fredagskvällen ägnades mest åt glassätning och ett försök att kurera mig från förkylningen och idag känner jag mig rätt okej, men inte helt kry. Typiskt att jag i början av veckan skrev att jag trodde att det skulle bli en bra träningsvecka. Då blir man såklart sjuk och veckan blev inte så aktiv som jag tänkt!
Men jag tar nya tag när jag känner mig frisk igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥