torsdag 25 mars 2010

Snart påsk!


Ja, påsken är ju snart här så jag har börjat påskpynta lite smått här hemma. Jag brukar inte pynta så mycket men lite ris har fått komma in och så köpte jag mig några påskliljor idag!


Idag har jag varit en sväng på gymmet och Hugo fick vara på Club Mini och leka under tiden. Nu för tiden försöker jag att göra mina pass så korta och effektiva som möjligt. Idag körde jag intervaller på löpbandet så jag var klar på en halvtimme. Perfekt!
Annat var det när Åsa och jag tränade innan barn. Då blev det många sena kvällar på gymmet. Men för oss var det ju tid att umgås också.

Lite annat, som handling och fix har hunnits med idag.
Nu ska jag se vad jag ska laga för middag här. Kan nog bli paj...

Tänk att det är torsdag redan! Var det inte nyss helg?!
Men det är ju underbart med helg så nu ser vi fram mot den!

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥