tisdag 16 mars 2010

Jobblunch

Lunchade & fikade på "Vardagsrummet"

Hemma igen efter en väldigt trevlig lunch med kollegorna. Känns bara som att vi aldrig riktigt hinner prata klart, men jag får hälsa på dem snart igen. När jag kommer till jobbet så känns det nästan som tiden stått stilla under tiden jag varit hemma med Hugo. På något sätt är allt precis som vanlig. Det känns tryggt på något sätt...


Jag längtar en del till jobbet, men när jag varit där och hälsat på och är på väg hem så känns det ändå som min och Hugos tid nu. Det är det som känns allra viktigast den här tiden i livet. Jag och Hugo mot världen på något sätt. Tänk vad mycket tid man kommer att lägga på jobbet i livet. Jag ska verkligen passa på att njuta av den här underbara lilla stunden jag har med min lilla skrutt. För det känns bara som en liten liten stund. Snart är man inne i ekorrhjulet igen...
Det var i alla fall skoj att få träffa sina arbetskamrater och uppdatera sig lite. De är en väldigt stor anledning till att jag trivs på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥