tisdag 16 mars 2010

Tisdag!

Oj, måndagen bara flög förbi! Hann inte sätta mig något mer framför datorn. Jag lyxade till måndagen med ett frisörbesök på Salong Unikt. Det var så härligt. Gjorde håret någon nyans ljusare nu till våren! Tog dessutom en specialkur med hårbottenmassage och det var underbart för en trött mamma!
Efter det åkte jag och hämtade Hugo hos mormorn & morfarn och åkte hem, bytte om och drog iväg till gymmet. Det blev inte så mycket av den träningen för det var öppet hus så det var så mycket folk så att det jag ville träna var upptaget hela tiden. Så det var nästan ingen mening, men lite är väl bättre än inget kanske. När jag kom hem gosade jag med Hugo som inte ville somna utan sin mamma igår. Fastnade framför Hollywoodfruar och sen Petra Medes talkshow. Såg ni det?

Latte, nötter & choklad hos Salong Unikt

Nu måste jag fixa till mig för snart åker vi iväg för en lunch med mina fina kollegor och vänner. Längtar efter dem!
Ha nu en härlig dag i solen!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Måste också boka in en klippning snarast. Går också till Salong Unik, vem går du hos?

    Bra inlägg du skrev om livet som mamma. Kloka ord! Alla är ju olika men jag tror precis som du att det är en fördel att barnet får vara med i många olika miljöer för att lära sig och stimuleras:) Njut mammalivet till max nu.

    KRAAM

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥