torsdag 1 april 2010

April april!


Idag har dagen verkligen rusat iväg så först nu hann jag med ett litet inlägg. Bland annat så har BÄSTA mamma, jag & Hugo varit och kollat lite i affärer, lunchat och bara haft det bra. Hugo har inte varit sitt vanliga jag några dagar nu, men det kanske är tänder på gång eller något annat. Men vad gör det, han är lika underbar ändå! Även om han tröttar ut sin mamma lite...
Men nu är det ju påskhelg och ledigt för alla så det ska bli urskönt!

Har ni blivit lurade idag då? Inte jag, men jag har lurats. HA, HA!
Jag blev överraskad idag i alla fall.
Jag fick fantastiskt fina påskblommor! Underbart att bli lite uppvaktad ibland...

Önskar er en riktigt skön kväll alla fina och en bra start på

påsken!

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥