torsdag 15 april 2010

Killar kan också ha rosa...!


Hur underbar är inte den här lilla killen?! Han vill alltid att jag ska ha det här fina diademet när vi leker, men den bilden sparar jag nog till en annan gång ;)

Hallå alla fina!
Ännu en dag full med bus och fix. Vi har varit ute större delen av dagen och ikväll har hela min familj varit här och fixat med allt möjligt. Har världens goaste föräldrar och bror som hjälper till så mycket! Hann även åka iväg en sväng och handla massor av mat och ett par överdragsbyxor till Hugo. Perfekt! Nu sover skrutten efter en tur med mig på fyrhjulingen.
Hade velat träna idag, men ibland (rätt ofta nu för tiden) så är det svårt att få ihop allt och tiden räcker inte riktigt till. Min träning har verkligen bortprioriterats ett tag nu och det känns inte bra...
Men, men, det är mycket annat bra som blir ordnat så man får se det positivt!
Mycket frisk luft och sol har vi i alla fall fått denna vecka och det gör mig så GLAD.
Men ni, imorgon är det ju faktiskt FREDAG igen så nu kan vi väl börja ladda för en bra helg, eller hur?!


Önskar trevlig torsdagskväll!
♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Så söt!
    Det är inte lätt att få tiden att räcka till när man har småbarn. Synd att det alltid är egentiden som bortprioriteras.
    Ha en bra kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Sötaste! Klart killar också kan ha rosa ;-)

    SvaraRadera
  3. Hi hi...vilken liten goding. Här har vi också en liten Hugo. Vi får se vilken färg som blir hans favorit framöver.
    Camilla

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥