torsdag 8 april 2010

Friska

Gosungen

Jag törs knappt säga att vi är friska. Vi har varit magsjuka, förkylda och magsjuka igen, men nu verkar det som att vi börjar stabilisera oss. Alla runt omkring oss är sjuka, så just nu har vi ingen att umgås med. Vi är totalt uttråkade så i förrgår åkte vi till blomsterlandet bara för att få se lite folk. Pappan i familjen blir aldrig magsjuk så när det var som värst passade han på att lägga nytt klinkers i hallen. Det blev jättebra men jag var inte så nöjd just då!

Ikväll ska träffa mina kollegor. Vi ska ut och äta och tacka av folk som gått i pension. Det ska bli så roligt, har sett framemot det här hela veckan. Äntligen få komma ut och umgås med VUXNA.


försöker ringa till Hugo

full i bus

Hoppas alla har en bra vecka!


5 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg ni har. En härlig blandning av allt möjligt.

    Tack för den gulliga hälsningen hos mig.

    Kram kram /Marit

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för din kommentar hos mig :)
    Fy för magsjuka! Tur att ni mår bättre nu.
    Vilken liten sötnos du har!
    Ha det gott.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Skönt att ni är friska igen det finns inget värre än magsjuka, usch och fy!

    Hoppas du får en superbra kväll!

    Kramar Sofia

    SvaraRadera
  4. Näe vad trist, hoppas att ni kryar på er snabbt. Magsjuka är verkligen det värsta jag vet, räcker att höra ordet. Hm det är vissa som aldrig får magsjuka , lycko....
    Jag har missat massor hos er, skärpning.

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  5. Så skönt att ni blivit friska, det är ju så jobbigt med magsjuka. Det verkar ha varit mycket magsjuka den här vintern, sonen har haft det tre gånger...

    hoppas att du får en bra kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥