onsdag 7 april 2010

Små lena fossingar

Nu sover lilla sjuklingen så skönt. Visst är väl små barnfötter bland det sötaste som finns? Tänk vad mycket de ska få vara med om! Ja, den här veckan blir soft för oss så att Hugo får bli frisk. Det hör ju inte till vanligheterna att vi tar det lugnt, men nu har vi ju inget val. Har själv åkt på magkatarr eller vad det nu är så en lugn vecka kanske passar bra för mig också. Får det då och då när det blir lite mycket av allt. Äter jag dessutom mycket onyttig mat så brukar magen säga ifrån ordentligt, så lite nyttigare vanor vore på tiden.
Nej, nu ska jag slänga mig i soffan och ladda energi inför natten. Det kan behövas har jag märkt.... :)
Hoppas att ni har en FIN onsdag!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Vilken mysig blogg ni har, ska kika runt lite. Ha det bra
    /Jennie

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥