fredag 30 april 2010

Happy Valborg!

Hej alla fina!
Här skålar vi in våren med egen brasa hemma på gården! Har middagsgäster ikväll så dagen har bestått av en del fix efter att vi var och sjöng på förmiddagen.


Just för tillfället är jag lite nere för min älskade katt har smitit ut och jag kan inte hitta honom. Han har varit innekatt i alla år så han har inte riktigt koll på hur det är att vara ute bland alla faror. Ledsamt också att folk just nu skjuter massor av fyrverkerier som gör de stackars djuren så rädda, det är mörkt och regnet faller. Ordentlig trafik en bit från huset och rävar i skogen.....
Har en stor klump i magen just nu. Han MÅSTE komma tillbaka!
Kanske låter löjligt för en del, men han är verkligen en familjemedlem och han betyder så mycket för mig.

Tog ett kort på min goa Simba tidigare idag

Jag hoppas att kvällen slutar bra här.
Jag kan sitta ute hela natten om det är så.....

Måste fixa Hugos rum nu så att han kan ha sina leksaker där istället ;)
Skulle prova att ta ett kort i spegeln först, men det var visst en liten busunge som kladdat ner den...

Hoppas i alla fall att ni har en UNDERBAR valborgskväll.
Mitt festande tog liksom slut nu på något sätt.
Ska fortsätta leta...
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥