torsdag 22 april 2010

Jag är het igen!

Härliga varma bilder från GANT

Ja, nu är jag hemma efter torsdagens äventyr. Har just tagit en lång varm dusch för att värma mig för var tog våren vägen? Idag har vi varit på jackjakt igen. Många mil har vi åkt idag :) Lilla skrutten hänger så snällt med överallt, men han gillar ju att vara med där det händer något hela tiden. Självklart leker vi med honom mellan shoppingvarven så ingen tror något annat.
Till slut hittade i alla fall min fina pappa en jacka från Gant. Han kommer bli så stilig i vår så!

Idag har annars varit en riktig surdag för mig. Ja, efter graviditet och amning och vad det innebär när det är över så har mitt temperament kommit tillbaka på något sätt... :)
Har varit riktigt snäll i ett par år nu, ja, kanske lite för snäll, men nu är jag tillbaka...hetare än någonsin....ha, ha!
Nej, då, så farligt är det inte, men ni tjejer vet ju hur hormoner kan ställa till det. Har känt att jag varit riktigt på hugget idag och bara känt mig som en stor flosa. Hade ju, även idag, tänkt mig ett träningspass, men så blev det inte och då blev jag ännu lite surare. Men nej, jag är fortfarande en rätt så snäll tjej. Var nog bara stackars pappsen som fick vara den första att ta hetingen efter dessa lugna år :)

Nu ser vi fram mot en GLAD helg!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Hejsan, vilken härlig blogg ni har! Hittade till er genom en annan blogg. Ser att ni också inspirerats av GANTs härliga katalog.
    Ha de Pillan

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥