onsdag 21 april 2010

Shoppingonsdag

Jaha, då var ännu en dag snart över. Jag kan inte förstå hur det kan gå så snabbt. Jag skriver ofta att jag ska mysa mig ner i TV-soffan, men jag hinner liksom aldrig dit. Vet inte när jag såg ett TV-program senast (eller jo, Hollywoodfruarna såg jag faktiskt lite av). Det finns så mycket annat att göra som känns viktigare. Har till och med övergett min favorit Mc Dreamy. Då är det illa :)

Idag har vi gått i så många affärer så jag skulle inte ens orkat räkna. Pappa var på jakt efter en ny jacka, men vi hittade ingen perfekt idag. Men två par skor kom han hem med. Hugo fick en cykelhjälm också så att vi kan börja cykla. Härligt! Mina små fynd hittade jag på Ikea. Bland annat några fina rosa lattemuggar. Man får tänka budget nu när man är mamma :)

Invigde dem så fort jag kom hem för pappa köpte förstås med bakelser....

Kvällen var tänkt till träning, men pappan skulle visst jobba sent....igen. Så beach 2010-formen känns inte helt okej :)

1 kommentar:

  1. Hollywoodfruar sååå bra, älskar Maria M som går och drar i sina "tazzels" och smetar läppstift på läpparna varje minut...Mmmm shoppingtarmen finns alltid i bakhuvudet och som sagt man kan ju faktiskt inte handla allt fast man skulle vilja. Muggarna är jättefina, har sett dom på håll. Ha det gott/ Kramkram Anne

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥