fredag 16 april 2010

Fredagsfeeling


Fredag! LOVELY! Vi skulle också gå och sjunga idag men det var också inställt tydligen. Vi stressade iväg på morgonen och när vi kom dit var dörren låst. Trist!
Så istället åkte jag och överraskade mamma & pappa med lite presenter. Handlade en flaska vin, tulpaner och en ljuslykta till dem. Dessutom har jag smygit mig in hos brorsan och lämnat presenter till honom också så jag hoppas att det blir en GLAD överraskning när han kommer hem! Det är svårt att visa uppskattning för de man tycker om och lite presenter till helgen kan ju i alla fall vara en trevlig gest.

Ljuslyktorna som jag köpte är från Paradisverkstaden. Tycker att de är så himla fina! Har ni sett dem i TV4? De har alltid keramik och glas därifrån på Nyhetsmorgon t.ex.

De här valde jag:

Ja, ikväll blir det alltså tjejkväll hos vår vän Vivi som fyller år. Ska bli så skoj!
Innan det ska jag möta upp Åsa för en snabb tur på stan.

Hoppas att du också får en riktigt bra fredagskväll och start på helgen!

♥♥♥

1 kommentar:

  1. Bra smak! Dessa ljuslykter har jag också. Kusinen

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥