onsdag 14 april 2010

En liten pianist


Oj, vad den här dagen sprang iväg....som vanligt! Vi har haft en underbar dag i solen. Vi åkte och hälsade på Jenny och hennes två små idag och barnen har haft så kul och vi fick urgod middag förstås!


Jag har ju letat piano, eller ja, snarare en flygel från att vi flyttade in. Har i alla fall bestämt att det får bli ett piano till att börja med. En flygel är ju inte världens billigaste och minsta möbel direkt.
Har inte hittat något bra än, men Jenny har ett hemma hos sig och Hugo blev frälst! Jag fick inte ta honom därifrån. Han blev galen! Så jag vet inte om vi nu ska skynda oss att köpa ett piano eller om det är lugnast att vänta några år om ni förstår vad jag menar... :)

Vad stor han blivit min lilla kille!

Söta Ellen & Filippa

Har haft en jättebra dag idag! Vänner förgyller livet!
Nu är det väl sängdags om en stund, men först är jag sugen på något gott...

♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Gokväll! Strax läggdags här men måste kolla igenom favoritbloggarna först.

    Ser ut som ni haft en bra onsdag:)

    På tal om piano så tror jag att min storasyster har ett ståendes som de inte vill ha om dom inte gjort sig av med det. Kan kolla för har dom det var kvar kan jag garantera att du får det om du vill ha det.

    Sov så gott. KRAAM

    SvaraRadera
  2. Hej, vilka härliga bilder på söta Hugo och hans små vänner...
    Jag vill också ha en flygel och vit ska den vara men har ingen aning om var vi ska få in den...
    Ha en bra dag! Kram Sofia

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥