fredag 2 april 2010

Långfredag


Påskfrossandet har börjat! Idag har vi varit i en herrgård och ätit en fantastisk påskbuffé. Snälla pappsen har bjudit hela familjen. Vi har haft det jättemysigt! Men herregud vad man äter! Vi rullade nästan hem sen. Jag trodde inte att jag skulle behöva äta på ett tag nu :) men nu är jag lika mätt igen efter kvällsfrossande här hemma. Har blivit lite mycket av det ett tag nu. Några kilo tyngre känner jag mig...


Tuff Hugo med mormorn & morfarn

Stackars lilla skrutten har ju varit kinkig några dagar nu och när vi kom hem idag tog jag febern och han hade 39 grader så det är ju inte så konstigt att han inte varit som han brukar. Nu sover han skönt i sin säng i alla fall.

Fin miljö att äta och fika i !
Kakelugnar överallt. I vårt hus har det också funnits kakelugnar i varje rum, men tyvärr finns bara två kvar.

Nu sitter jag och väntar på kusinbarn Towe som kommer med tåget snart medan resten av hennes familj är i Hong Kong. Hon åker och hälsar på syrran senare i stället. Kul att hon kommer hit! Vi har bäddat mysigt åt henne och jag har lagt fram tidningar och choklad på sängen så att hon ska ha det bra :)

Hoppas att ni alla har en MYSIG påskhelg!

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥